“Art of Photography/ Photography of Art: From ‘Naniwa’ and ‘Tanpei’ to Yasumasa Morimura” Exhibition

Aprovechando que mañana tengo fiesta hoy he decidido hacer algo distinto a sobar. Me he decidido a ir a una exposición de fotografía que hacían en el área de Shinsaibashi.

La exposición presentaba distintas fotografías de artistas de la zona de Kansai, algunas bastante viejas (1930 y anteriores) pero bastante curiosas pues no imaginaba que ya en esa época se realizara fotografía con finalidades artísticas y no sólo representativas.

Ha habido un par de ellas que me han impresionado bastante. Evocaban una sensación de entre temor y asco pero a la vez no podías dejar de mirar. Ha sido extraño.

        

3 thoughts on ““Art of Photography/ Photography of Art: From ‘Naniwa’ and ‘Tanpei’ to Yasumasa Morimura” Exhibition

  1. Jaume says:

    aaahhh art eh? jo com que no l’entenc t’explicaré una altra cosa XD

    I és que diumenge passat em vaig trobar al teu colega Fede a la mitja marató de BCN (i el vaig reconèixer, evidentment). El cas és que vam estar com 20minuts a la cua del guardarobes i quan vaig sortir-ne vaig anar a l’sprint fins al començament de la cursa i van i donen la sortida… i jo sense haver ni estirat la bufeta!! sort que això és qüestió de segons…

    i així va anar, una mitja marató amb el meu bessó esquerre que no sabia si petaria (ja se sap que sempre hi ha un bessó dolent, l’esquerre és el meu), sort que només era la segona mitja i vaig poder superar el temps de la anterior en un minutet i mig…. per tant el balanç no va ser del tot negatiu!

    com va la teva evolució? et veurem guanyant la marató de Tokyo aviat?

  2. cracksan says:

    Si, el meu amic Fede ja em va comentar que t’havia vist. I que estàs fet un crack… Tu et dopes o algo…

  3. Jaume says:

    jajajaja no em dopo pas, com a molt, aquestes dues 1/2 maratons, m’he pres una pastilla de glucosa abans de començar i una a mig recorregut (bocasecaman!)

    no vaig veure’l pas durant el recorregut, i ell va començar a correr per davant meu pel tema guardarobes, així que deviem fer un temps similar no? jo vaig quedar-me en 1.44.23

    Fede si llegeixes això apunta’t a la mitja de montornès i a la cursa dels bombers, valen la pena les dues!

Leave a Reply

