Yakisoba / 焼きそば

Hoy os hablaré de otro fabuloso plato de la gastronomía japonesa: la yakisoba. Como bien dice el nombre “hi ha qui soba” y hay otros como yo que no soban por culpa de la vecina, pero esto no tiene nada que ver con lo que voy a contaros.

Y es que hoy os daré un curso para idiotas de cómo preparar Yakisoba. Es muy fácil, barato y divertido. Ingredientes: lechuga, tomate, carne cortadita fina, fideos y salsa “yaki”. En los supermercados, uno puede encontrar packs de yakisoba, pero lo más divertido es comprar únicamente los fideos y la salsa.

Preparación: a prueba de garrulos. Básicamente ponéis un poco de aceite en una sartén y cuando está caliente, pues doráis un poco la carne. A continuación es el turno de la lechuga y del tomate que así cogerán un poco del jugo de la carne. Finalmente añadís los fideos y, ya cuando estos se han separado, la salsa.

Fácil, fácil, fácil.

今日は、焼きそばについて話します。焼きそばは料理しやすいです。簡単、やすい、楽しいです。

何をいりますか?

トマト、肉、サラダ、そば、そばのソース。 スーパでは、焼きそばのセットを買われるけど、これは楽しくない!

料理について:一番、フライパンでは、肉を焼いて、次サラダとトマトも。あとで、そばに焼きます。最後に、ソースは焼きを終わります。

簡単!

yakisoba.jpg
4 thoughts on “Yakisoba / 焼きそば

  1. Cisco says:

    No sembla complicat de fer. De tota manera yakisoba no en prepararé, però ja sé fer croquetes sense que se’m desfacin, que és tot un abans xD

    Per cert, lo de la veïna és molt antic… ara la veina que tinc té uns 15/18 anys, i vaig averiguar que era la meva veïna el día que, després de trepitjarla sense voler al metro, la vaig “seguir” fins a casa… perquè vivim a la mateixa casa i replà… i em sembla que es va espantar xD

    collons, jo només anava a casa meva xD

  2. Deu says:

    Mmmmm, té molt bona pinta. Per cert, que sàpigues que les coses a la meva feina van malament, potser ho deixo i tot. Si aixó passés, millor m’espero a que em preparis un Hi Ha Ki Soba tu mateix. ^^ Una abraçada.

  3. Jordi says:

    Bufff quin xiste més dolent, però tranquil els he sentit de pitjors. Avui hauria de ser un gran dia per tu perquè he postejat en el teu blog estigues conten xDDDDD!!.

  4. cracksan says:

    Cisco: Això em passa molt a sovint a mi… En especial quan vas en el mateix camí que algú i per alguna raó es creu que l’estàs assetjant.

    Deu: Tiu, quina merda d’any! Ànims tiu.

    Jordi: La veritat és que no m’esperava que em postegessis en una entrada com aquesta… je.

Leave a Reply

