Tornem-hi de nou!

Durant els últims 6 mesos la meva vida ha donat moltes cabrioles a nivell professional i personal. Però sembla que finalment veig una mica el nord, o no. Han estat quasi 6 mesos d’inactivitat al blog… però torno a la càrrega!

最近、おれの生活にいろいろな問題があったけど、今は大丈夫だと思います。。。やっぱり。。。六月間ぐらいで止めたけど、続きましょ!

Com l’últim post tractava del tema fixie, reprenc les meves narracions des d’aquest angle.SNosaka04a

Ahir, en concret, vaig anar a una trobada fixie a Osaka. Un company francès que vaig conèixer a Amemura, m’havia invitat força cops a unir-me a les trobades que feien un grup d’afeccionats a les bicicletes fixed-gear en un bar d’Osaka anomenat Kanadian. Com que aquestes setmanes no tinc res a fer i com que últimament estic molt gos, vaig decidir unir-m’hi.

昨日、ピストバイクのイベントに行った。アメ村で会ったフランス人からそのイベントについて聞いて、今週はぜんぜん忙しくなかったから、行った。所はカナヂアンというバー。

Kanadian és un bar força curiós. L’amic francès m’informa que està en actiu des dels anys 60. La decoració és una mica curiosa, un matxembrat de diferents estils difícils de classificar… tanmateix és acollidor i la mestressa d’allò més simpàtica. Si mai passeu per Osaka, pot ésser interessant, la seva URL és http://www.kanadian.org/.

カナヂアンは面白かった。60年代に始めましたけど、場所のデコレーションはちょっと変な。好きだ。大阪に行ければ、行ってください。店のURLは http://www.kanadian.org/

La trobada va ser força interessant i vam fer una ruta nocturna per la ciutat plagada de cotxes, amb algun que altre altercat amb l’escòria de la humanitat anomenda taxista. Inclós ens vam atrevir a fer una competició d’skidding en la qual em vaig fotre una llet mítica… Estrenava pneumàtics… jejeje, si em serveix d’excusa!!!

面白かった。一緒で大阪の遠足をした。本間に、大阪の夜は奇麗!すごい明るい!後で、スーキドコンーペチーションをしたけど、おれは落ちた。。。新しいウイルカーバーから!!! 恥ずかし!

IMG_3176

2 thoughts on “Tornem-hi de nou!

  1. Quimet says:

    Ryu
    Que tal?
    encara em sorpren poguer parlar amb algú a l´altre punta del planeta així,al moment.
    Et veig al Yoya i crec que no hi ets al Yoyacamp,et buscaré un raconet.Si vols.

    El Kanadian aquest si que es curiós,es veu força destartalat..el menjar es bó?

    una abrassada.

Leave a Reply

